|
1:0 |
|
Escola Varsovia |
|
KS Ursus W-wa |
Wwa, ul. Aleksandra Fleminga 2, Białołęka |
Czas spotkania: 70 min.
3. kolejka C2 Trampkarz „Ekstraliga” 2016-08-31:
Escola Varsovia - KS Ursus 1-0 (1-0).
Dziś rozegraliśmy kolejny mecz w lidze. Tym razem pierwszy raz w tym sezonie na wyjeździe - z Escolą Varsovia.
To, że łatwo nie będzie, wiedzieliśmy od dawna. Gospodarze objęli prowadzenie w 20 minucie po ładnym i precyzyjnym strzale. Jeszcze przed przerwą mieliśmy 2-3 sytuacje do wyrównania, ale zabrakło precyzji w wykończeniu. W jednej z nich piłkę zmierzającą w światło bramki zdążył wybić obrońca Escolii.
Po przerwie nasze ataki były bardziej zdecydowane, mimo kilku sytuacji nie udało się zmienić wyniku.
Mecz był wyrównany, z lekką przewagą gospodarzy, którzy mieli w drugiej połowie troszkę więcej okazji do zdobycia gola.
Mimo porażki Zawodnikom należą się brawa, dokładnie takie jakie otrzymali po zakończeniu meczu J Był to naprawdę bardzo dobry mecz w wykonaniu „Młodych Traktorków” jak i gospodarzy.
Nic, gramy dalej i szukamy kolejnych punktów w zmaganiach ligowych. A najbliższa okazja w sobotę, gdzie będziemy podejmowali zespół Wisły Płock. Mecz o godzinie 13:30 przy Sosnkowskiego 3.
"Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść po schodach...”
Bramki i przebieg meczu:
1-0 – 20’ przeciwnik
Zagraliśmy w składzie: Jabłoński Krzysztof (br.) - Michał Gontarczyk, Mikołaj Grochala, Mikołaj Grzybowski, Patryk Jurczyński, Stanisław Kołomański, Adrian Kozarzewski, Kacper Lenarcik, Jakub Lepa, Kacper Pielach, Oskar Pyrzyna, Piotr Schiele, Kacper Straszyński, Michał Śledziak, Marek Wietecki (kpt.), Jakub Kowalski.
Trenerzy: Matuszewski Marcin i Matuszewski Maciej.
1.
Krzysztof Jabłoński
2.
Jakub Kowalski 35"
Kacper Straszyński
3.
Michał Gontarczyk
4.
Mikołaj Grochala
5.
Patryk Jurczyński
6.
Oskar Pyrzyna 35"
Stanisław Kołomański
7.
Adrian Kozarzewski 35"
Michał Śledziak
8.
Kacper Lenarcik
9.
Jakub Lepa 35"
Kacper Pielach
10.
Marek Wietecki
11.
Piotr Schiele
1.
Mikołaj Grzybowski
Oceny zawodników »
Musisz się zalogować, aby dodawać komentarze.